Hata.

Åh vad jag blir irriterad.
Jag vet att hata är ett väldans starkt ord.
Men det ordet passar verkligen helt perfekt i detta sammanhang!
Min idrottslärare!!!
Han är verkligen värd att bli hatad.
Tyvärr så är det just så jag känner!
Allvarligt talat, han har dels "kontrollbehov"
& dels så är han verkligen super äcklig!
Jag kan förstå varför vi bara blir
mindre och mindre som är mä på idrotten!
Särskillt simningen,
FYFAN :O



Nog pratat om äcklet!

Nu ska jag iaf gå å myspysa
med min käre Putteee!!
(fyfan va fult de där lät :D)

Kommentarer
Postat av: Molle

Jag har inte varit med på idrotten på alldelles för länge, fast jag ahr ju andra skäl med (A) :D Snaaart kommer du hem snuttis, saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback