Jag blir såå trött.

När jag för en gångs skulle denna kväll tar mig ner en trappa
för att få lite sällsis av dom där nere.
Då ska herr TK självklart LÄGGA sig ner,
när han har suttit upp hela tiden innan.
När jag hade suttit där nere i ungefär 5 minuter,
så säger han "Nej, nu ska jag ta & lägga mig ner, om jag får plats förstås".
& då kommer mamma som vanligt "Men Sofia, flytta dig lite, så han kan lägga sig."
DAAAH!
Bara för att han är förkyld för en gångs skull, så måste man göra
superplats så han får det bästa (som vanligt).
Åååh, jag blir såååååååå trött på det!

Nu ska jag ta & försöka lugna ner mig,
o så får jag väl lägga mig i min säng och kolla på tvn själv istället :(
Aja, de blir inte alltid som man tänkt sig.
Nu har jag iaf skrivit av mig lite grann av ilskan, skönt det.

Nattis!

Kommentarer
Postat av: Molle

Ojoojojdå- här ska man nog ta o lunga ner sig lite! Du sitter ju vid datan nu iaf :D o pratar med mig :D kan det bli bättre?;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback