OC

Hm, i onsdags, (jag vet, det var några dagar sen, men då funkade ju inte bloggen),
så var det säsongsavslutning av OC.
Jag har vetat redan från slutet av förra säsongen hur
det skulle sluta den här gången, men har aldrig riktigt trott på det.
Men visst var det så sant så, det mest otänkbara slut någonsin.
MARISSA DÖR :O
Det är helt otroligt, en av dom fyra, dör, så kan det ju inte fortsätta :(
Det är bara att hoppas på att det kommer bli lika spännande i fortsättningen bara.
Och som tur är så varar uppbrottet inte så länge, för redan den 17 januari
så börjar nästa säsong igen :)

OC

AJA, nu ska jag gå ner & hoppas på att Tompa rejsar
genom stan till kebaben, så jag får mat snart :O

Kommentarer
Postat av: Molle

Haha, jävla OC, det ska vara Desperate Housewives!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback