Trött & sliten!

Jajamensan, efter dagens julklappshandling
är det inte mer än rätt att man ska vara helt slut.

Mamma, syrran & jag åkte till Etuna runt tolv idag.
Gick först ett varv på rusta, eftersom mamma skulle dit.
Sen TVÅ varv inne på Tuna Park,
och sedan bar det iväg mot stan, där det oxå blev cirka två varv.
Snacka om att man är helt slut i benen nu.
Hittade inte heller allt jag tänkt mig.
Men ska ordna det sista imorgonbitti (A)

Tack systeruster för en härlig dag
(baaaaaankoooomaaaat;))

Nu ska jag visa mina snällaste hundögon för my booooy,
och hoppas på att han vill massera min stackars rygg
och mina stackars små söta fötter (A)

Kommentarer
Postat av: Molle

Haha- jag komemr fortfarande inte ihåg
på vilket sätt jag sa "baaaaankoooomaaat"
;D haha- du måste ringa o säga det sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback