Underbart bra :)

Oooh så bra det har gått hela dagen :)

Har tillbringat i stort sett hela dagen nere i Thomashallen!
NIF spelade match där idag, :D

Först var dit a-lagen som mötte varann
& den slutade 6-7 till NIF, (fast den kunde lika gärna slutat lika)

Sen direkt efter den så var det nästa match som älskling
självklart skulle vara med o spela, div 6 matchen.
Och tänka sig, den matchen vanns oxå av NIF.
Denna gång med 4-5.
Ååh vilken härlig känsla det är när dom vinner, helt otroligt :)

Johanna var så smart, kom i sin SIBK-tröja,
och höll på NIF i sista matchen
Bra där ;)


Föresten så tyckte jag att Jesper var cool idag.
"FAN, va tyst det blev?!"
Helt rätt!


Nu ska jag gå & göra mig iordning för läggdags, börjar bli supertrött.
Hoppas bara att älsklingen kommer hem från lagfesten snart.
"Eftersom jag har match imorgon så ska jag ta de lugnt och så kommer jag hem tidigt".
Hm, jag vet iförsig inte vad han menar med tidigt ;)

Kommentarer
Postat av: Molle

Äru en innebandy nörd? ifall du är det så är jag en hockeywive-nörd ;)

Postat av: Halberg

haha ja e så smat! =P

2006-12-20 @ 16:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback