Äntligen...

... så funkar det igen.
Min dator är tyvärr inte världens snabbaste
& därför har jag inte uppdaterat på ett tag!

Egentligen så borde jag inte alls sitta här,
utan borde sitta med en samhällskunskapsbok i handen
och bara TOKplugga, men njaa, det kändes inte så lockande.
Så istället ska jag lägga mig och kolla på O.C och läsa på
lite under pauserna lr något sånt.
Sen får det helt enkelt gå som det går :)


Annars har jag vart hos Molle en sväng,
sen skulle hon kolla på sitt Desperate,
och eftersom jag (konstigt nog) redan hade sett det,
så gick jag till Patrik & sov :P


Nu är det dags att gå, för NU börjar O.C!

Kommentarer
Postat av: Malla Bresch is so fresch

Desperate äger-!! Men det var trevligt att prata med dig, har ju saknat dig under lovet :) Film nästa vecka iaf- då ska vi se den!! Ses imorrn BITTI! hejdå pluggis!

2006-11-08 @ 21:14:58
Postat av: koola anna

Ahaaah! Och vem hittar man här då? Jag känner nog allt igen din söta nuna! Tjenare Sofia!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback