Fullt upp på jobbet.

Dagen har vart helt fullproppad med saker.
Så mycket att jag knappt hunnit med allt (lite överdrift kanske).
Kom till jobbet, fick börja med att rensa lite i "gången".
Därefter så ville Gullis ha hjälp att hänga upp en affisch,
eftersom att hon själv får sån svindel av att klättra upp för ett trappsteg på stegen.
Även fast jag inte har nån svindel, så var jag inte till så stor hjälp,
eftersom att jag klättrade upp för hela stegen, men ändå inte nådde taket :O
Men Herr Väktare kom in & hjälpte oss som tur var :)

Efter att jag (eller ja, vaktis) satt upp affischen, så skulle jag börja
att ta bort gamla larm från sminkprodukter som skulle skickas tillbaka.
Det tog väl sisådär 45 minuter & sen tyckte Gullis & Majrut att jag förtjänade
en låång härlig lunch ;)

Efter lunchen så frågade Anna-Karin om jag hade nått att göra,
och eftersom att jag inte hade det så tyckte hon att jag skulle
"Ta bort gamla larm från sminkprodukter som skulle skickas tillbaka"
och när jag svarade att det redan var fixat blev hon bekymrad &
undrade vad jag då skulle göra.

Slutligen kom Annika fram till att jag & Anna-Karin skulle få klä på
skyltdockorna kläder och eftersom att det var några regler
hur man skulle klä på dom så bad Anna-Karin Annika att berätta dom.
Annika - "För det första så ska de gå som en röd tråd genom deras kläder!"
Annika - "Eller ja, det betyder ju inte att den måste vara RÖD"
Vadå totalt dumförklara mig & Anna-Karin? :D

Fick iallafall klä dockorna helt själv, var jättesvårt att komma på nått först,
men sen när man väl kom igång gick det kanon!
Och jag måste ju erkänna att jag blev rätt så nöjd :)


Kommentarer
Postat av: Malla

Du är en upptagen brutta du;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback