Gårdagen.

Igår var det fredag!
Då fick jag äntligen träffa min efterlängtade syster :)
Var en vecka sen jag träffade henne då.
Åh GUD va snygg hon var i håret!
Helt superperfekt helt enkelt :)

Efter skolan så åkte jag tåget till E-tuna,
skulle få jobba på praktikplatsen!
Riktigt roligt faktiskt.
Vi hade tillochmed en egen DJ!!
Värsta partystämmningen var det inne hos oss!
Sen när vi stängde så kom Elin med värsta klädhögen,
hon gick bort till reaställningen så jag trodde hon
bara skulle hänga ut de på rean, men nää,
hela högen (minst 25 plagg:O) skulle hon prova :D

Föresten så köpte jag min efterlängtade långa tröja
& ett leopard/zebraradnigt skärp, ooh så nöjd jag är :)


Idag har jag bara haft en slödag,
vek förövrigt 78 pappar & stoppade i kuvert
åt Tompa förut ;)

Kommentarer
Postat av: Malla

ÅÅh.- du får ha på dig kläderna på onsda i skolan så jag får se :D hihi, taaack, bra att många tyckte det såg bra ut! :D FAAn- vad läckert. var det mycket folk som var o shoppade oxxå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback