Helgen som varit!

Igår var jag i E-tuna med mamma, Patrik & Tompa.
Innan vi åkte blev allt CP & jag blev superarg.
Men senare blev det iaf bättre, som tur var!

Jag köpte ett par vinterskor & en jättefin klänning
på Gina Tricot!
& idag när jag pratade med syrran, så visade det säg
att vi har köpt likadana klänningar nu!  :D

Men iaf, igår var jag dum.
Jag sa inget till Patrik om att vi skulle få gäster på kvällen,
för jag visste att han skulle åka raka vägen hem då.
Så tio minuter innan dom skulle komma så sa jag det.
Han blev väl inte superglad direkt, men som tur var
blev han inte arg heller :)

Marco, Rosetta, Inger & Peter kom och åt hos oss.
Det var jättetrevligt & Marco var verkligen på skojhumör :)
På onsdag åker dom hem igen, tråkigt.
Men imorgon tror jag det blir en fika med dom iaf!

Föresten så kollade jag & Patrik på "Brandvägg" i natt,
den var jätteläskig :O


Idag har jag inte gjort så mycket annat än varit duktig
och strykt i jättemånga timmar.
Nu blir iallafall mamma glad :)


Å nu ska jag iaf gå och nörda mig framför (tro det eller ej)
Xbox!
Jag ska spela en fotbollsmatch, OOH!

Puss&Nattis

Kommentarer
Postat av: Malla

Vi äger iaf på att köpa likadana kläder ;P allways and forever :P Nu ska jag ta o ringa dig snutt!

2006-11-20 @ 19:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback