Irriterande

Skönt mä sovmorron imorse, gick inte upp förrän halv tio :)
Käkade lunch mä systeryster & sara & sen hade vi lång & tråkig
lunchrast!
På svenskan gjorde jag ingenting alls, satt bara vid datan.

Sen hade vi iaf idrott, Roger fick lappen
& sen kom han ut & frågade
"Så du & Staffan hade en överrenskommelse? Att du fick träna istället?"
"JA" svarade jag utan att ens bry mig om att kolla åt hans håll.
Eftersom att jag redan har sagt det till honom sen vi började skolan.
ÅÅÅH, jag blir så jävla trött på han, han fattar verkligen ingenting!
Natta tyckte faktiskt oxå att han va hyfsat trög, så de så!


Kollade iaf på innebandymatch idag.
Slutade med att jag var GRÅTFÄRDIG på domarna.
Allvarligt talat, jag trodde man va tvungen att gå en utbildning för att
få dömma, men tydligen inte :O
Matchen slutade iaf 6-5 till NIF, vilket innebär final imorgon kl.15.00.


Nu är det snart dags för mig att sova, eftersom jag ska upp tidigt
imorgon & åka & jobba.
Såg nyss att tågen inte går förrän 10.10, så jag kommer komma lite sent.
Men jag kommer ju iallafall dit & det är ju de som är huvudsaken!


Nu ska jag gå in till mitt rum & göra my boooy sällsis!
PUSS&NATT!

Kommentarer
Postat av: Molle

Soffiiiis- det var ju tråkigt att dom förlorade du som va där en timme innan match o allt ;P Sitter hos Anders nu, men ingen hemma, hoppas du fick mitt sms, vi hörs imorrn hjärtat!

2006-11-10 @ 22:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback