Överraskad

Föresten så fick jag en jätteöverraskning på jobbet idag.
När jag kom tillbaka efter lunchen, så stod de två stycken vid kassan
och hade handlat nått.
jag tyckte jag kände igen den ena, men jag tänkte inte mer på de.
Sen helt plötsligt ser jag i ögonvrån att det kommer nån gående mot mig.
Och det visar sig vara ingen mindre än Bella! :)
Ooj så länge sen sist och Gud vad glad jag blev :)

            
                     Jag&Bella 3                  

                                                                Måste bara tillägga att bilderna är 
                                                               väldigt gamla, sisådär en 2 år tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: Malla

Och vems GUL&BLÅ-tröja har du på dig dääär då? min kanske? ;P det berättade du aldrig i telefonen att du har träffat Bella. :P

Postat av: izabella

hahaha, söta xD

2006-11-28 @ 19:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback