Sjukhuset.

Igår var jag inte i skolan, eftersom att jag var på sjukhuset,
på återbesök.
Jag hade egentligen lätt hunnit tillbaka dit, men jag flexade istället! :)
Det är så mysigt att åka till sjukhuset när man
vet att man ändåså inte ska stanna så länge :D
Brobäck var mycket nöjd med hur det har blivit!
Härligt att höra alla hans kommentarer.

Föresten så hade jag supertur igår.
Pappa köpte en trislott & jag vann 25 * 2.
Hämtade två nya, men vann ingenting.
Sen så köpte mamma en där jag vann 50 kr,
hämtade två nya och vann IGEN, 25 * 2 & 50kr.
Pappa tyckte att jag skulle tippat på kvällen, men de glömdes
tyvärr bort :(



Idag har jag varit hos tandläkaren.
Och jag förstår inte varför man blir tandläkare,
eller ja, förlåt, TANDHYGENIST,
när man verkar tycka att det är mer interessant att leka ortoped :O


Föresten så längtar jag till imorgon,
för då får jag ÄNTLIGEN träffa min älskade syster! ♥

Kommentarer
Postat av: Molle

ÅÅÅH- vad söt du är älsko min, ME MISS YOU!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback