Skit oxå!

Anledningen till att jag skulle skriva blogg just nu,
var att jag har gått & tänkt hela dan på en sak jag skulle skriva.
Men som en ren självklarhet så har jag GLÖMT bort det nu.
AJ AJ.

Istället kan jag meddela att i förrgår så var jag så duktig
och ställde klockan på 06.00 som vanligt & gick därefter upp 06.30!
Bara det att det var KOLSVART när jag gick upp,
mamma var inte vaken :O
Så jag gick tillbaka in i mitt rum, startade mobilen & fick till min
stora förvåning se att klockan då vart HALV SEX :O
Min klocka hade ställt om sig en timme bakåt, men SOM TUR var
så somnade jag om!

Idag hade vi prov och det gick SKIT.
Efter provet gick jag ner & hittade som tur var Molle & Anna.
Cuetos skulle komma, och ville INTE stå själv.
& dessutom så lurade Wille mig så jag blev livrädd.
Men, men.

Imorron börjar jag inte förren 12.15 :D
men ska ner & käka lunch mä systeryster :)
& nu ska jag ner & ta nått o äta & sen sova!





Föresten så höörde jag att nån ropade på mig på Italienskan idag.
Det var Frasse, han skulle bara visa att Marco var här.
Vilken överrasking & vilket otroligt bra svar jag hade "Eeh, no!" :D

NATTIS

Kommentarer
Postat av: Molle

Såå smart utav klockan då- jag fattar inte att jag inte är hungrig, ända jag ätit är lite muffins o två kyckligbitar du vet. är jag nervös för ingeting? Det var iaf klockrent det som Wille gjorde :D haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback