Snökaos =/

Idag skulle jag vart hos tandläkaren vid halvnio tiden,
men mamma tyckte synd om mig att behöva ge mig ut i
snöstormen, så hon ringde & sa att jag var sjuk ;)

Så istället för att gå upp tidigt så tog jag sovmorron tills
klockan ringde halv elva :O
Då var det dags att gå upp, äta frukost & göra mig iordning,
så att jag skulle hinna mä 12.30 bussen till E-town!

Jag hann precis med bussen och åkte till sjukhuset,
gick av, träffade mamma, tog en fika och när vi ändå var där
så kollade vi upp ifall det var nån tid på G till mig.
Och tänka sig, det var det oxå! 22 november ;)

Innan vi åkte hem så tog vi en sväng ner på stan!
Hittade möss, vantar & halsduk.
Ett par jeans & så hittade jag äntligen ett svart brett diadem!
YES!




snö



Var bara tvungen att lägga in en bild på hur det såg ut imorse, så Molle kan se, fast iförsig så är det här INGENTING mot hur ni har det, men ändå :D







Kommentarer
Postat av: Malla

Haha- nä det där var ingeting emot var vi har ;) haha! O jag tycker inte vi har mycket här. jasså du- äre du som är den som fuskar, man måste gå till tandläkaren! tänk om du nu har massa hål i dina små tänder? ;P Pusssss!

2006-11-02 @ 12:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback