Sovmorgon

Jajamensan, idag har jag fått min första sovmorron på detta lov!
Även fast jag inte somnade förrän runt halv tre, så vaknade jag redan 12.50 :O
Hade hoppats att jag skulle lyckas sova bort hela dagen,
men nää, så blev det tyvärr inte.

Istället har jag ägnat dagen åt att vara duktig,
jag har nämligen STORstädat, inte illa!.
Både mitt rum, datarummet & hallen här uppe och där nere!
Mamma blev jätteglad, men jag fick superont i ryggen,
vilket inte är så skönt.

Imorgon fyller mamma år!
och nu ska jag gå & ta nånting att äta!

PussHej!

Kommentarer
Postat av: Malla

Aah- vad menar du med lite finare, lite bättre? ;D haha, vad duktig du är som har städat, du kan gärna komma hit o städa med för här ser det inte kul ut :D Pussis

2006-11-03 @ 13:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback