Starkt kämpat & moff helg!

Jaaha, nu var det klart.
Inget SM-guld iår,
men starkt av AIK att gå från superettan
rätt upp i guldstriden!
Men självklart är man ändå lite besviken.
Men, men.


I fredags fyllde iaf mamma år,
då blev det moff!
Kebab, tårta (som jag & Patrik hade gjort ;)),
kakor & chips :D
Och så kom pappa & Bitte förbi en sväng :)
Molle ringde dessutom & skulle säga grattis,
och ville tydligen BARA prata med min mamma :P


Igår var det dags för ljus på gravarna,
så himla fint.
Och efter det bar det iväg till pappa & Bitte på middag!
Massa gott att äta där mä,
så denna helg har helt enkelt varit en riktig MOFF-helg!


Idag har jag & Patrik kollat på innebandy.
Strängnäs - Järna.
Ooh, vilken rolig match, hihi :P

Och nu ska jag gå & lägga mig bredvid
älskling & kolla parlamentet :)

Kommentarer
Postat av: Malla Bresch is so fresch

Sparade ni någon tårta till mig? (A) eller juste jag kom på, jag ska ju äta tårta med Angelica på tisda, haha!

2006-11-08 @ 21:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback