Aj, aj, aj!

Imorse var det tidig morgon som gällde!
Gick upp redan vid åtta!
Jag hade nämligen tid hos frissan kl.9.
När jag väl satt i stolen så kände jag att det var nått som inte stämde.
Efter en stund kändes det som att jag skulle få migrän,
så jag la undan tidningen och tänkte att det säkert var bättre om jag bara blundade o vilade.

Tillslut så kände jag att jag skulle svimma vilken sekund som helst,
så jag sa till Ulla att jag skulle behöva lägga mig ner en stund.
Men innan jag hann lägga mig ner så hade jag redan svimmat i stolen.
Jag vaknade upp av att jag fick massa vatten i ansiktet & på handlederna
och sen så la Ulla & två andra som jobbade, ner mig på golvet med benen högt!

Det var riktigt pinsamt, men som tur var så hade en annan tjej svimmat förra veckan,
så jag var inte först ;)

När klippning och slingning var klart, så gick jag ner
och köpte mammas födelsedagspresent och sen gick jag hem i ösregnet.



Nu är det bara EN dag kvar till OC börjar!
Jag kan inte fatta att jag började kolla på den serien,
eftersom att jag verkligen HATADE den från början.
Men nu har jag till och med gått och längtat, till att den ska börja igen!
Och nu är denna längtan (snart) äntligen över!
WIIIIE =)

oc


Kommentarer
Postat av: Malla

Nää- ta o gerig med OC iaf!!! ;D
Blev du fin i håret tillslut då? Det blev slingor va? :)Du ligger vell antagligen helt däckad där nere i soffan nu va för du fick gå upp så tidigt? Vi hörs sis, pussi!

2006-11-01 @ 10:05:26
Postat av: Malla

Nää- nu får du ta o gerig med OC iaf! ;D
Jasså. så du får aldrig sovmorron? inte jag heller! Jag gissar på att du ligger däckad i soffan där nere för du var uppe halva natten oxxå ;P HAHA! vi hörs sis! pussis

2006-11-01 @ 10:47:48
Postat av: Malla

HAHA- jag trodde inte det första kom med så jag skrev om det, efter ja- en timme :D haha, fan vad puckad jag är. Aja, nu har du fått många kommentarer iaf! Loveilove

2006-11-01 @ 10:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback