Bye, bye?

Tänka sig att första lovdagen redan har gått!
Idag var det meningen att jag skulle tagit bussen till Läggesta,
för att följa med mamma till Hedlandet och vara smakråd åt henne.
Men runt 11, så kom mamma in och väckte mig o sa att hon inte skulle till Mariefred
så vi kunde båda åka bil.

Tyvärr så hittade hon ingen jacka, så vi tog vägen om Nuevo.
Där hittade hon en jacka som var exakt som hon ville,
men självklart var hennes storlek slut.

Har föresten äntligen kommit på vad hon ska få på
födelsedagen på fredag! YES :)




129161-2



Jaja, kollade iaf på matchen förut.
Gais - Aik, 0 - 0, slutade den.
Inte direkt vad jag hade hoppats på.
Men än finns liite guldchans kvar iaf!

Kommentarer
Postat av: Malla Bresch is so fresch

Ja usch- jag o Anders kollade oxx matchen- jag blev mycket besviken, vet inte ens om jag har lust att åka upp o kolla matchen på söndag, känns som att chansen är minimal, men vi får se. Vi får ses en annan dag istället, ifall jag ska på matchen kommer jag iaf hem till helgen, då ses vi vell på lörda? I will call you ;) Pussis

2006-10-31 @ 12:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback