En riktigt seg dag!

Igår kväll så kollade jag & Patrik på "the Omen" & den va riktigt läskig.
Så typiskt han att hyra en sån film, bara för att han vet att jag inte vill se dom!
Men så såg vi den iaf!

När vi skulle gå & sova så kom vi på att man skulle ställa tillbaka klockan en timme!
Tack vare tillbakaställningen så har denna dag bara varit så seg och tråkig.

Vaknade redan runt tio tiden, gick ner och åt lite,
gick sen upp & kollade på tv, Patrik åkte hem & jag fortsatte med
slappandet & tv kollandet!
Så, så händelserik har min dag varit!

Men men, nu tror jag iaf att jag börjar lära mig hur det här fungerar faktiskt,
eller iallafal det viktigaste!


Kommentarer
Postat av: Malla Bresch is so fresch

Guud- vad kul du verkar ha haft ;)
Idag har iaf jag ätit mig mätt på tårta- hela tre stora tårtbitar gick in i magen min :D

2006-10-30 @ 21:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback