28 april

Till att börja med tänkte jag bara säga Grattis till Emma som fyller 18 år idag :)

Sedan tänkte jag ta och ursäkta mig för att jag inte har varit så aktiv
på bloggen på ett bra tag, men jag ska försöka skärpa mig.

Har iallafall äntligen fått min efterlängtade dator nu, wiiiho :)

Och igår var jag nere på bilskolan och körde & gjorde tre pärmar.
jag tyckte att lektionen gick rätt bra, och Börje var jätteimponerad
och tyckte att det var den bästa jag någonsin kört och att jag var helt kanon.
Dessutom blev jag godkänd på två av pärmarna, yippie!

Så nu är det verkligen tokplugga teori som gäller, för snart är det dags tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Nejmen, titta! Vad gullig du är! Tack i efterskott!

2007-05-15 @ 22:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback