LAN.

Igår var jag på mitt livs första LAN, och det var rätt mysigt faktiskt :D
David, Hampus, Ante, Tom, Oskar & Martin mötte mig typ vid Lillgärdskiosken,
och gick vi hem till David.
Det först jag gjorde, var att kolla på TV, jag & David kollade på "Så ska det låta"
Och sen kom typ alla andra oxå :)

Sen så spelade vi pingis, kort, pratade & kollade på film.
Jag hade det trevligt & mysigt, hrm, även fast jag sög på både
pingis (iförsig så hade jag några riktiga "tur"-skott men lyckades ändå förlora)och kort.

Vi spelade nått konstigt där man typ skulle "bubbla" mä kinderna
när man hade fyra likadana kort, eller om man såg nån annan gjorde så,
SAMTIDIGT, som man skulle kolla på kort och skicka runt.
Av alla gånger vi spelade, så lyckades jag förlora alla gånger.
Hörde bara hur alla satt och skrattade & så kollade jag upp & då va jag sist igen.
Men som sagt, det var roligt ändå :)

När vi började bli trötta så gick vi upp till datorerna.
Jag, Hampus & Tom la oss och kollade på en film,
men tyvärr så råkade jag sova mig igenom istortsett hela filmen.

Jag fick syn på att Hampus hade "Saw 3" på datorn och
frågade ifall han hade sett den och om den var jätteäcklig.
Och så förklarade han lite om vad som hände och så.
Då försäkrade Tom oss om "Att det är bara på film, så det händer ju inget på riktigt"
HAHA :)

När filmen var slut och jag hade vaknat så skulle jag cykla hem.
Och David & Hampus tog varsin cykel och följde mig nästa enda hem :)
Ååh vad glad jag blev, då slapp jag cykla själv i mörkret :)

Tack för igår, var verkligen kul att få träffa er, hoppas vi ses SNART igen,
för jag saknar faktsikt er jättemycket :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback