20 februari

Idag finns det ungefär lika mycket att skriva som igår,
dvs istort sett ingenting.

Jag har iaf varit duktig idag och stryk i nästan två och en halv timme,
mamma blir bara glad (och jag får pengar, hihi).

Har oxå tränat idag, första gången på TOLV dagar,
ajaj inte bra, men så är det när man bara är förkyld hela tiden :/

Jag & Johanna var duktiga, fast det var ju hur jobbigt som helst.
Efter EN sak var jag redan helt slut..

Dessutom förstördes våran träning under några minuter då
en gubbe ställde sig och tittade in i fönstrena och började vinka.
Först till Johanna, sen kollade jag och då vinkade han igen.
När Johanna sen skulle fylla på vatten så knackade han på fönstret,
men jag vågade inte kolla..
Sen så försvann han en stund, men kom tillbaka efter en stund.
Men sen försvann han helt som tur var :D

Ringde upp min käre syster förut, men neej, då
störde jag henne, hon valde DH före mig,
så hon ringde upp i pausen, sen ville hon lägga på igen.
HAHA, vill bara att du ska veta att jag saknar diig!
Men vi hörs imorgon, tihi :)


Hoppas på att någonting händer imorgon, hitils har jag bara
lyckats haft sååååå tråkigt på detta lov och det blir inte
bättre av att mami är på så dåligt humör :(

Okejokej, de blev visst lite mer skrivet idag än igår :D

Kommentarer
Postat av: Malla Bresch is fresch

Hmm- du kan ju komma hit till oss i någon dag? :D Då lovar jag dig att du inte ska ha tråkigt någongång ;)
Duktig som tränar.
Inte bra att mamms är sur :/ Igronera henne så märker du det inte.
Jag kanske ska ta o ringa o väcka dig nu? för nu har jag tid att prata ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback