22 februari

Idag träffade jag min saknade vän Elin.
Det var nästan ett år sen sist vi träffades så här utanför skolan.

Meningen var att vi skulle bowla, men nej, självklart valde vi fel dag.
Det var nämligen helt proppfullt där nere & vi orkade inte vänta.

Så vi gick ner på stan & satte oss och fikade på Aroom.
Det var mysigt och gott och trevligt att sitta o småprata
och dricka riktigt varm chocklad med grädde :)

När vi suttit där några timmar kom Elin på att hon
var tvungen att åka, för hon skulle va borta typ en halvtimme senare.
Men vi bestämde oss iallafall för att ta bowlingen en annan dag :)


Senare ikväll har jag (som jag skrev tidigare), tränat idag.
Och jag säger som Johanna, idag var jag riktigt taggad på att träna,
fast de kändes som att det var flera år sen jag var där
och jag orkade knappt någonting alls idag. Konstigt.

Nu börjar det bli dags att gå mot sängen,
ska nämligen upp "tidigt" imorgon,
(runt halv elva skulle mamma väcka mig, vilket är väldigt tidigt för mig,),
för vi ska nämligen till Ikea & E-town där jag ska shoppa loss rikigt ordentligt.
WIHOO :)


Kommentarer
Postat av: Malla

jag tänker inte kommentera inlägget, jag ville bara säga att nu ska jag äta semla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback