Klockrent.

Haha, jaa som sagt, så jävla klockrent ;)

Jag blev så glad häromdagen när jag märkte att dom lagt upp bilderna från Uppsala.
Jag skickade länken till Johanna för att visa henne.
Och så kollar hon på den här bilden.

Haha

Johanna frågar om jag sett att vi är med i bakgrunden.
Och NEJ, det hade jag inte, så jag kollar upp det.
Strax efter frågar hon om jag sett bildbeskrivningen, och åter är svaret NEJ.
Så jag kollar upp bilden igen, och där står det:
"Snyggast i Uppsala", och jaa, det är väl bara att tacka & ta emot ;D
(jaja, var väl kanske inte riktigt oss dom menade, men ändå ;))

HAHA, jag vet, de låter kanske inte så himlans roligt,

men jag höll iallafall på att DÖ av skratt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback