Roligt.

Jahapp, som vanligt när loven börjar, så börjar även datakvällarna, HM.
Sitter iaf & snackar mä Anteee, han sitter inne på nån sida mä konstiga
skämt som jag inte fattar så mkt av, men vissa var riktigt roliga faktiskt.

Så några måste jag faktiskt få bjuda på.
"Bra att Sim-EM avbröts pga av regn....jag menar, det skulle ju vara synd om dom tävlande blev blöta eller, ännu värre, banorna"

"oh..tur..la ett ägg i stekpannan och glömde bort mig tiden framför datorn..tur att ja även glömde sätta på plattan "

"en kille här i stan gick in på en pizzeria och bad om hemkörning så tog han skjuts med pizzabilen sen"

Hahahaa, jaa jag tyckte iaf dom va roliga, hoppas ni mä gör de,
annars skyller jag på Ante :D



NATTIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback