YEEEY.

Så, nu har jag träffat mina jaa, kompisar? :D
HAHA.
Ante, Hampus & David. YEEEY!

Snacka om att jag har saknat dom, TJOHOO,
vad glad jag blev när jag såg tre filurer komma gåendes
mot gångbron där vi skulle träffas!

Hoppas bara inte det tar sån jättelång tid tills nästa gång vi
ska träffas, för då kommer jag bli galen, jag behöver träffa er oftare!


Nu är jag hemma hos Patrik,
han har köpt godis & hyrt film,
men jag ska se melodifestivalen & hoppas att dom kan sjunga den här veckan
SÅ DE SÅ.



Föresten så hoppas jag JÄTTEMKT att Bella kommer hit någondag under lovet,
för jag saknar henne väldigt mycket faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får inte köra med patrik så mycket ;)
I hope you had a good time!

2007-02-20 @ 17:01:58
Postat av: Malla Bresch is fresch

By 'the freshco' :D

2007-02-20 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback