Ledig.

YES, idag har jag varit ledig, HÄRLIGT!
Vaknade väldigt tidigt, redan runt 11.
Efter några timmar ringde jag Sis, för jag trodde verkligen
att hon var vaken, men tänk så fel man kan ha (förlåt för att jag väckte dig)
Vi bestämde att vi skulle träffas på stan iaf.

Sagt och gjort, först solade vi, sen hårfärgsinhandling.
Och dessutom hann vi precis med bussen,
eller fick springa en liten bit, men slapp vänta på nästa iaf!

Sis var så snäll och hjälpte mig att göra slingor i / färga håret
och enligt mig är det kanon. Lite ovanligt med så ljust,
men vänjer sig nog snart ;)
Dessutom var vi duktiga att plugga lite matte.
Sen var det dags för mig att träna, DUKTIGT!

Sis

Tack för hjälpen sis <3

Kommentarer
Postat av: Molle

WOOHOOO- vilken jävla snygg bruuuud ;D hehe! It's me ;)
Klart att jag hjälper dig :) har varit en mycket trevlig dag med dig! Du är snart i min klass till bimbo-blont hår. GO GIRL!

Postat av: Anonym

det blev jättefint!

2007-01-19 @ 10:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback