Nu så.

Jag vet, denna vecka har jag varit superdålig på att uppdatera,
det beror dels på att jag varit såå trött, dels på att jag inte
suttit framför datorn så mycket och dels för att jag har
haft så mycket runt omkring att göra.

Men men, nu så är det alltså på gång igen!

I fredags var jag och Sandra duktiga och simmade 50 längder
i simhallen för att få MVG. Vi kände oss så duktiga, med tanke på
att vi var dom enda som var kvar ;)
På kvällen var jag ännu mera duktig och gjorde NÄSTAN klart min
psykologiuppsats, bara lite smått kvar nu :)
Och ännu senare på kvällen kom älsklingen hem till mig
och vi hade myspys med moff och tvtittande,
somnade dock redan halv elva :)

I går var det till en början bara helt vanlig slappdag,
men framåt kvällen så åkte vi hem till min moster.
Vi var massa människor där, åt massa mat & hade allmänt trevligt!
Gick senare hem till älskling för att sova.

Nu är det dagsatt ringa pappa och fråga om vi ska ut & kära en sväng,
för senare blir det troligen innebandymatch att kolla på :)

Kommentarer
Postat av: Molle

Jag är oxxå snart klar med min pyskologi ;D
Konstigt att Patrik moffade då ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback