Sovmorgon, skola och träning.

Sovmorgon imorse, häärligt. Och även fast vi inte började förrän halv tolv
så lyckades jag komma 5-10 minuter försent, hm :P

Efter skolan bar det av home to pappa en stund, för att sedan dra
vidare mot Balanze och hårdträna, eller träna iaf ;)
Det var dock bara jag & Johanna idag, mamma hade giltiga skäl
till att ta det lugnt och låta bli att träna faktiskt.

Jag och Johanna var iaf lika duktiga som alltid, och jag
ökade faktiskt en hel del vikter på maskinerna idag och det är jag stolt över.
Även fast jag fortfarande ligger lite under än vad Johanna kommer upp i.

Vi bestämde också att jag åker mä till Uppsala för att följa
den spännande juniorallsvenskamatchen och se ifall dom tar sig vidare.
Måste ju säga att det faktiskt blir roligare att följa med när man har sällskap
av någon lite närmare sin ålder faktiskt!
Dessutom är det två matcher i Nykvarn på lördag som jag ska se oxå,
eller iaf en och en halv!

Men nu har jag inte tid att sitta här och dega längre.
Nu är det dags för en dusch och sen läggdags
så jag orkar upp imorgon, är pigg & glad när jag ska träffa favvoGäääbs :)

Kommentarer
Postat av: Molle

Det var faktistk mysigt att ha dig här i ööö, vad blev det 10 minuter? ;) nerå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback