Storstädning

Idag hade jag tänkt att jag skulle gå upp samtidigt som Patrik,
bara så att jag skulle bli tröttare ikväll!
Men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, istället för att gå upp 7.30,
så hann klockan att bli 10.15!
Men för att vara jag så var det väldans tidigt iaf!

Idag har jag & mamma varit JÄTTEduktiga!
Vi har nämligen städat undan julen, dammat, damsugit OCH svabbat i
vardagsrummet, köket, hallen där nere, datarummet, garderoben, hallen här uppe
och jag har även damsugit mitt rum & mammas & Tompas sovrum!
Så nu börjar jag faktiskt bli smått trött!
Ska även lägga mig och läsa en stund, för om jag lägger mig
nu så kommer jag bara bli irriterad över att jag inte kan somna
och då kommer jag bara ligga och tänka på att jag måste somna
och då kommer jag verkligen aldrig att göra det!

Imorgon har jag många planer på gång.
Först skolstart (blä), sedan blir det solning & plugg med syster. MYS,
asså inte att plugga, men att träffa systeryster!

Kommentarer
Postat av: Molle

Du är så duktig sååååååå

Postat av: Malin

Nu tänkte du säkert såhär: "ååh- var det bara en till kommentar från Molle". Och ja, det är det. jag tänkte bara säga att du ska UPPDATERA!
Tjosvejs!

2007-01-13 @ 13:11:10
URL: http://malinbrege.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback