30 juni.

Igårkväll var jag hos Hampus.
Det var meningen att det skulle vara grillkväll,
men jag orkade inte grilla, så jag gjorde dom bara sällskap.
Eftersom vi alla hade jobbat under dagen (ja, utom Hampus;))
så var vi ganska trötta, men det var trevligt ändå,
att bara träffas och snacka och umgås :)

Runt elva så drog Oskar & Alex med David & Tom,
strax efter så drog jag & Ante & Hampus också.
Jag och Ante gick hem, fast det var ganska skönt faktiskt.


Idag har jag & Patrik bara tagit det lugnt.
Bara sovit och kollat på tv hela dagen, riktigt skönt,
med tanke på att man ska upp med tuppen på måndag igen.

Men nu på kvällen, har vi varit riktigt duktiga och städat Patriks rum
i nästan två timmar.
Både rensat, dammat, damsugit och så, så nu är det riktigt fint,
(ett tag iaf...).

Nu ska vi ta och slappa innan det är dags att sova.






Kommentarer
Postat av: malla

love you sis

2007-07-02 @ 02:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback