23 maj.

Idag har jag TRE, positiva saker att berätta.

Den första är att mitt paket innehållande nya jeans & nya skor, (mina superefterlängtade CM-skor),
hade kommit till OK, så det har jag hämtat, och redan nu så bara älskar jag skorna!

Den andra är att jag och Molle klarade pärmarna vi gjorde idag, dessutom så fick vi inte så många
fel på sista pärmen (och den är verkligen supersvår, särskillt när man inte har läst på så mycket)
Så nu ska vi nöta imorgon, och hela dagen på måndag, så jag har en ganska bra känsla i magen nu!

Den tredje och sista saken att berätta är att på fredag ska jag äntligen köpa min nya kamera (eftersom
att min gamla tyvärr har börjat bli lite segare än förut, måste ta cirka 8 kolsvarta bilder innan nått händer),
så mamma ringde till Expert och la undan en kamera åt mig, och den var faktiskt rosa :)


Fan att Milan vann, fast egentligen ville jag inte att nått av lagen skulle vinna,
jag ville ju ha Barca - ManUnited i final ;)

Men nu är det dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback