Eeh?

Idag har verkligen ingenting gått min väg.
Skulle legat kvar i sängen hela dagen och bara legat & skitit i allt.
Men nej, inte det inte, utan som sagt, har allt bara blivit skit.

Förhoppningsvis blir det väl min dag imorgon dag,
då har jag ju prov i italienska och det skulle inte vara helt fel att
bli lite mer än godkänd på det, men det återstår väl att se.

Fick nyligen reda på att en gammal lärare tydligen läser
sina elevers
bloggar (eeeeh? oooooooookej?!).
Så jaa, kanske är bäst att ta det försiktigt med vad man skriver,
eller så SKITER MAN FULLSTÄNDIGT I DET, och skriver va fan man vill,
eftersom vi (jag och denna lärare) ändå inte var särskillt bra vänner,
om man ska uttrycka sig milt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Sofia! Nu har jag hittat till din blogg! Vad fin den är! Och börjar den läraren möjligtvis på Å? I så fall är jag inte förvånad!

2007-05-15 @ 22:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback