1 oktober.

Helgen har varit helt okej.

Fredagen bjöd först på TV-kväll hos David, med han & Ante,
senare var det dags för utgång.
Trevligt att träffa alla,
speciellt Erik, då jag ÄNTLIGEN fick mina pengar ;)
Innan vi gick hem sen, så gick vi förbi Ugglans och där träffade
jag på Hampus också, niice.

Lördagen blev seegisdag, åkte ner på stan,
köpte chips och dipp och åkte hem till Patrik
och bara kollade på film och tog det lugnt!

Och igår var det innebandy som gällde.
Låg och segade till tolv, åkte hem till mamma,
käkade lite, fixade iordning mig,
och sen var det dags att hämta Johanna.

Var ganska nervös när jag skulle köra dit,
dels för att jag inte hittade dit (men jag fick vägbeskrivning av Patrik:))
och dels för att det var mörkt och spöregnade, men det gick finfint.
Likaså deras match, fyfan vilken bra match, och man blev
ju såååååååååååååå stolt över älsk, som var superduperbra då!
Matchen vann NIF med 9-5, och Patrik gjorde 5 av deras mål (A)



NEJ, nu är det dags att jobba lite kanske.
TJO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback