3 september.

Precis när jag skulle sätta mig och skriva att det känns lite
tomt utan systeryster i skolan, så kollade jag på mobilen
och då hade jag fått sms av henne, det kallar jag tajming! :)
Tyvärr så hade hon gått och blivit sjuk  borta i solen, inte så värst kul,
men jag hoppas att hon har det riktigt bra ändå!

Fick även sms av pappa & bitte förut, och dom verkade
ha det helt superbra i Danmark, villan precis vid vattnet,
och hur härligt låter inte det lixom!

Håller på att "kollar" på HAM - AIK på aftonbladet nu,
inte så värst kul, men bättre än inte alls.
Ska iallafall vänta och se hur matchen slutar och sedan skicka iväg
ett sms till sis om resultatet!







Kommentarer
Postat av: MALLLLLLLLLAAAAAAAA

UPPDATERA, SNART BLIR JAG FÖRBANNAD FÖR JAG GÅR IN HÄR VARJE DAG OCH JAG BÖRJAR BLI TRÖTT PÅ ATT DET INTE ÄR NÅGOT NYTT ;) SÅ COME ON!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback