1 april.

Idag är det första april, dagen då man ska luras, eller något.
Jag har faktiskt inte blivit lurad överhuvudtaget idag.
Måste vara första gången på flera år!
Däremot körde Anna värsta lurningen på Sinan,
eller jaa, skitsamma de va kul iaf.

Efter skolan tog jag och Anna en sväng ner på stan
och efter det åkte jag raka vägen hem och gick och la mig.
Har legat i sängen hela dagen, och tyckt synd om mig själv
bara för att jag börjar bli jätteförkyld, blääää :(
Men nu är det slutklagat för idag!!

Måste bara säga att jag och Milla är grymt roliga,
enligt oss själv iallafall.
Vi kan skriva till varandra, och helt plötsligt skriver nån
"haha" och sen sitter vi båda och asgarvar!
Tänk att jag inte hittat dig tidigare, någon som inte klagar
på min humor, någon som skrattar åt sina egna skämt
och någon man kan driva mää!
YEEY, kan det bli bättre?! :)


We are meant to be


Kommentarer
Postat av: milla

haha!
jaa, vart fan har du varit hela mitt liv?!
har det skit kul med dig, äntligen nån som är dum nog att skratta åt mina skämt! jag är nöjd! :D
me like you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback