14 april.

Inatt blev det inte många timmars sömn.
Slutade inte hosta förrän nångång efter klockan fyra,
och somnade därmed inte förrän, jaa samma tid.
Väckarklockan ringde på sju, men jag kände mig inte allför pigg,
och lyckades somna om till halv nio iallafall.

När jag väl vaknade, så gjorde jag mig iordning
med sällskap av Milla från telefonen.
Vi pratade istort sett från att jag käkade frukost och klädde på mig,
borstade tänderna och sminkade mig, tills att jag kom in i skolan
där det inte längre fanns någon mottagning!
Det var ett trevligt sällskap iaf ;)

På kvällen gick vi och solade tillsammans, Milla och jag.
Trevligt med lite sällskap!
Efter att vi solat klart så åkte jag hem, tog en dusch,
och åkte sedan vidare till pappa för att kolla på fotbollen.
Hif - Aik.

Nu ska jag nog ta och försöka sova,
om bara hostan kan ta och försvinna.

5 dagar kvar till partyyyyyyyy
6 dagar kvar till födelsedag!
YEY!

Allt eller inget

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack detsamma!
Alltid lika trevlig att ha dig som sällskap! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback