21 april.

Var några dagar sen jag uppdaterade, men det har sin förklaring.
Helgen har varit kanon.
Det började med att Milla kom hit i fredags och lagade mat till oss.
Kött, potatisklyftor, gurka och sås, och det var riktigt gott.
Därefter sjöng vi Singstar, och vi var grymma.

lördagen åkte jag först hem och fixade lite, sen hämtade jag Milla,
vi solade och sen följde Milla med mig hem.
Milla duschade och jag städade, och sen duschade jag och Milla lagade mat!
Vid sextiden började tjejerna komma och vi käkade och pratade.
Och framåt halv åtta började killarna droppa in.
Det var en trevlig kväll måste jag säga :)

Igår var det min och Gabbis dag, grattis till oss :P
Tyvärr började den inte allt för bra, men den slutade mycket bättre! :)

Idag har det varit värsta vårvädret ute, varmt och sol, så skönt!
Hoppas det håller i sig nu bara!!


A new begining

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback