29 mars.

Det här är näst sista dagen på det absolut sista lovet.
FYFAN va det känns hemskt.

Igår hade jag verkligen bestämt mig för att vara driver, och inte dricka.
Men icke. Hämtade girlsen å de blev sån partystämmning
så jag bestämde mig för att hänga på iaf. ;)

Tur var det, för jag träffade alla mina babes på ett å samma ställe!!!

Och Filip som lovade mig korv förra lördagen (men tyvärr inte höll det)

bjöd mig på pommestallrik med gurkmajonäs!! (Milla som lärt mig ;))

Hade en riktigt trevlig kväll, och natt ;)


Sov väldigt länge imorse, tur det eftersom jag hade sovit dåligt.

Dels så var det nån som låg å halvsnarka å dels så låg jag å tokhosta.

Jag var snäll å gav P frukost på sängen, å så skulle jag få hjälp att klara Sonic,

men nej, för P kom inte heller någonstans!


Idag stod det mat och bowling på schemat, med the familys.

Det var riktigt mysigt och roligt!!

Och jag vann till och med över pappa å Patrik en gång.

109 poäng, inte illa alls, för att vara jag :)


Nu får det nog vara fördiguppdaterat för idag,så att M hinner läsa!!

Gud vad jag är snäll ibland!!



Be my lover, be my friend.


Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, shit att du tänkte på mig men de kom ju inget inlägg iaf! ;D Kom några dagar försent, men de gjorde inget!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback