3 april.

Blev ingen praktik idag heller.
Hade sån huvudvärk imorse när jag vaknade,
så jag gick ner och hämtade en tablett,
och gick upp och la mig igen.

Även idag har jag passat på att plugga.
Lika bra när man ändå är hemma ju.

Milla och jag hade även middagsdejt.
Tack vare våra datorer och via cam.
Vi är så jävla smarta!!!

Nu har jag iallafall precis färgat håret,
eller mamma hjälpte mig.
Var meningen att de skulle bli slingor,
men mamma blev arg så de blev typ helblondering!
Får hoppas att de blev bra iaf...

Men nu har jag inte tid mä det här längre!!


It feels like you got me going insane

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

krya på doig

Postat av: Milla

Haha, tack för sällskapet! :D

2008-04-04 @ 13:34:49
URL: http://millasvestad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback