7 april.

Genomgång av helgen.

I fredags träffade jag grabbsen.
Det blev pizza på Cleopatra och sen vidare till Hampus.
Precis när vi kom till Hampus så kom hans och Oskars
föräldrar dit, såå jävla roliga!
Oskars mamma var lite orolig över att jag var ensam tjej,
men jag sa att jag var van vid dom här killarna och då blev
hon lugn, haha :P
Senare kom även Molle och Änna och gjorde oss sällskap,
det var trevligt. Det blev sång, dans och självklart öl-spelet.
Efter mycket om och men, så bestämdes det att
även jag skulle mä ut, och jaa det var kul.

I lördags var pappa, Bitte, Molle, Kajsa och Yalla här.
Fyfaaan min pappa är så jävla skön, och jaa lite pinsam.
Fick veta en hel del som en dotter helst av allt inte vill höra.
Meeeen, de får man ta :P

Igår grattade vi Molle, eftersom att hon inte är hemma
när hon fyller år! Så det blev tårta och bullar, det var gott!

Idag var det återigen dags att ta sig till skolan,
lika segt som vanligt, men vad gör man inte.
Efter skolan åkte jag å Natta ner på stan och handlade present
till Molle, helt perfekt blev det!!
Senare bar det iväg hem till pappa, för att fira Molle, idag igen!

Nu ska jag iallafall sova. Det är ju en dag imorgon trots allt.


It cannot wait, I'm yours


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback