23 december.

Jahapp, då var det julafton imorgon då. Tråkigt, då det känns som vilken höstdag som helst.
Skulle vilja (precis som alla andra) att det var snö ute, men icke.

I lördagskväll gjorde Molle verkligen min kväll totalt, fyfan vilken tur måste jag säga,
jag höll på att bli helt knäpp i huvet, men icke då, hon räddade mig helt!

Efter jobbet i lördags så åkte jag hem till Milla också, en liten spakväll med henne och Anna,
det var mysigt, fast jag var ruskigt trött.

Idag har jag hunnit med mycket. Gick upp klockan åtta, ringde doktorn, fixade mig, mamma och jag
åkte till Etuna (inhandla dom sista julisarna), sen bar det av hemmåt, till vårdis, ner på stan, hem till mig,
sov och tillsist jobbtime.
Ikväll var det Saras tur att göra min kväll, haha :) tack girls!

Nu ska jag fixa den sista julklappen, sen ska jag, bokstavligt talat, kasta mig i sängen!!

The world slows down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback