27 december.

Puh, nu har äntligen grabbsen dragit. Dom skulle ut idag igen, Walles denna gång.
Dom verkade hyfsat taggade utom Jimmie "Är de bara 2 pers där, då drar jag på direkten!!" "Asså det kommer
typ vara 4 personer där" och blablablaa, haha.
Patrik är typ dyng och kommer säkert få tillbringa natten på toaletten. Dom har lekt rockband, helt galna
och utan tröjor.

Orre, Gurra och jag satt i köket och pratade, diskuterade bland annat om deras klass "Vi var den enda klassen
där alla hade högskolebehörighet" öööh, det har man ju lite svårt att tro iaf ;D
Patrik, Gurra och Orre drog, Kalle, Linus och Jimmie blev kvar några minuter till.
Hjälpte till att plocka undan de värsta, och så fick jag massa småpengar till min gris av dom, dessutom
tackade dom alla för att dom hade fått vara här och hoppades att jag inte var arg på dom (haha, va?) och så
fick jag tillochmed en kram av dom, haha, gulligt :)

Julafton var en bra dag. Vi tillbringade denna hos pappa och Bitte. Sista julen i huset!
Molle var hemma!!! Tyson var med, såklart!! Johii var med, och såklart pappa, Bitte, mamma och Tompa!
Hela familjen samlad (utom Patrik och Anders då), och allt var lika mysigt som vanligt på jul.
Fick bara bra saker och jag tror dom flesta blev nöjda av det jag fixat.

Juldagen började med jobb, var inte ett dugg sugen, men man får ju tänka pengar ;)
Jobbet gick iallafall bra, sen bar det av hem för att sova. Förfest här, sen till Nätts och sen till BK.
Det var riktigt nice måste jag säga och jag hade en riktigt bra kväll med mina favoritflickor :)

Igår skulle jag sova hela dagen, vilket jag nästan gjorde oxå. Kollade klart på "Mysteriet på Greveholm",
åkte och köpte chips och dipp (som jag ändå inte åt nått av), sen lagom till att jag skulle kolla på
"Björn Gustavsson - Ett livsverk", så stormade grabbsen in. Dom spelade nått på xbox och jag la mig i sängen och kollade på Björn, låg och småskratta lite för mig själv och sen somnade jag.
Vaknade av att Patrik satt och skrek att det gick så dåligt på spelet och efter de kunde jag bara halvslumra.
Vid 3-tiden började killarna röra sig hemmåt, men då hade jag redan hunnit bli pigg.
Så jag lyckades somna en timme senare.

Idag har jag "chillat", tävttat och diskat lite, för att sen jobba. Hade extralång rast idag, så jag kunde åka hem
till mamma och äta, eftersom att mina mostrar och kusiner var där :)

Men som sagt, nu är det äntligen slut på förfesten, så nu ska jag ta och sova.
Nattis!

Let me entertain you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback