11 februari.

Jahapp, då var det dax för ännu en uppdatering.
Måste börja med att säga Grattis till Sara som fyllde år förra tisdagen
och Grattis till Pappsi som fyllde år förra onsdagen!!

I fredags efter praktiken blev det istortsett bara hem och vända,
hämta Milla och åka till Heron där det blev bio med gräbsen.
Filmen hade varit perfekt om det inte var någon som sprang runt med video-
kameran hela filmen, vilket gjorde att jag fick ont i huvet, men annars var den bra!

I lördags blev det förfest hos Sabina, där vi firade Sara.
Det bjöds på mat och sång, och det var trevligt.
Sedan bar det av mot BK, där jag träffade Milla!

När BK stängde gick vi ner mot Ugglansgrillen för att käka,
sen stannade Netz & Patrik och erbjöd skjuts hem, eftersom
att jag frös så mkt, sååå snällt :)

Och igår blev det bara seeeegt och jaaa.

Nu väntar jag på att TK ska komma hem, så vi kan ta våran promenad!
TJO

Kommentarer
Postat av: sara

åååh, va fin blogg du har fått nu! :) och tack så mkt för gratulationen ;)pusspuss!

2008-02-18 @ 16:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback