22 februari.

Igår var det en bra dag.
Igår var det en riktigt bra dag.
Igår var en av de bästa dagarna på väldigt länge.
Och jag är glad!!!!




Sov ut länge igår, det var skönt.
Sedan var det en snabbdusch & göra sig iordning,
för mami och jag skulle till Etown en sväng,
till optikern som vanligt.
Efter det tog vi ett varv på stan och jag hittade
min efterlängtade mössa, yeeeey :)

När vi kom hem från Etown, var det bara att
kasta i sig lite mellanmål och sen hämta upp Anna!
Vi fixade det vi skulle göra, fast inte i nån bra planerad
ordning direkt. Blev fläng fram och tillbaka ett antal gånger.
Men tillslut hittade vi det vi skulle ha iallafall!

Det bar hem till mig och vi började pyssla,
kan inte säga vad det är vi sysslar med, men
kan säga att det kommer bli så sjukt bra!! :D



Ikväll blir det utgång iallafall, hur dåligt Milla än mår, så de så ;)

Och nu ska jag spela GH, för jag ska klara HARD innan den 18 mars,
annars blir jag 100 spänn fattigare!

No on can get in the way of what I feel for you
P <3

Kommentarer
Postat av: milla

Jag vet vad ni håller på med! ;D Fast jag är tyst! Det är en skit bra ide!

Jaa jag hoppas verkligen jag blir bättre, jag har velat gått ut sen förra helgen. Måste bli bättre NU!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback