24 februari.

Och så var det söndag igen.
Helgen har varit riktigt rolig.

Fredagen var det utgång som gällde. Åkte till Linus för att träffa Milla och göra oss iordning.
Sedan hämtade Tom upp oss och vi åkte vidare till Hampus där det var förfest.
Det var riktigt roligt. Blev lite GH-spelande och sedan ännu en ny typ av ölspelet,
vilket var kul det oxå, även om det blev lite många skratt under det.

"Okej, ETT TVÅ TRE NU" bara jag som störde mig på det tydligen. ;)
Eller Thorstens klockrena kommentar när Hampus förgäves väntade på att
dom skulle dra sin shot.
Hampus: Men Thorsten, är du mä nu då?
Thorsten: Jaa, vänta jag ska bara ta min shot först.
Å så hällde han i sig den. Hampus blev förvånad och vi började skratta.

Sedan bar det iallafall iväg mot Walles där det var ganska dött till en början.
Träffade Ante iaf, det var trevligt.
Och sen drog vi ner på dansgolvet, vilket var riktigt roligt, förutom alla väldigt påflugna
människor.
Innan vi skulle dra önskade jag och Milla MY COOL, bara för att avsluta kvällen med
våran favoritdans, KALLEDANSEN, yeeeey :)


Lördagen började med att mamma kom och väckte mig vid tolv, usch, alldeles för tidigt.
Vi gjorde oss iordning och åkte till Skärholmen en sväng, det var mys.
Sedan tog vi en sväng förbi Nykvarn för att kolla innebandy!

När jag kom hem så kom Ännna hit och så jobbade vi på "Projekt Hemligt".
Vilket vi även har gjort idag. Vi kom fram till att vi har arbetat med det i 19 timmar nu
och har en hel del kvar innan vi är klara också, shiiiiiit.


Förlåt för ett jättelångt inlägg, men nu vet ni hur min helg sett ut iaf!

NATTIS

In your arms, I'm happy
P <3


Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, tack för en skit kul kväll! Det gjorde inget med ett långt inlägg! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback