3 januari.

Ställde klockan, gick upp halv elva.
Hoppade in i duschen, käkade, sminkade mig & skulle gå till tåget.
Jag gick samma tid som jag brukar när jag ska med något tåg,
men när jag börjat gå, så ser jag att dom INTE har PLOGAT gångvägen.
Såååååååååå irriterande, men jag hann iaf.

Molle stod och kollade åt alla håll, innan hon tillslut fick syn på mig :)
Vi gick in till stan och började vår shopping.
Molle började med att fynda riktigt ordentligt, ett par skor för 49 kr, niiice, typ.
Efter några timmars shopping, tog vi oss en riktigt smarrig fika,
sedan började vi röra oss tillbaka till stationen.

Molle var snäll och följde med mig ända till tåget.
Idag var det hon som fick vara farbror Johan :D
Måste säga att det kändes konstigt att åka därifrån själv faktiskt.

När jag kom hem var ju duktig och städade och rensade på mitt rum,
så nu är det niiiice igen. Hittade lite smink som mamma fick
och lite annat som jag tänkte kolla om Molle vill ha, så snäll är jag :)


(Hampus, kommentar tack ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback