30 januari.

Shiiit, de känns som de va nyss jag skrev blogg,
men de va fan TIO dagar sen, asså jag fattar inte..

Idag var det iallafall första praktikdagen. Den tillbringade jag på VILA.
Och shiiit vad jag trivs, allt är kanon, redan efter EN dag lixom.
Har haft fullt upp hela dagen, packat ner nästan all REA, som ska skickas vidare,
packat upp nytt, gjort om på väggarna, prata, käkat, jaa hur mkt som helst.

Alex och Jessica kom in till mig på deras lunch, och jävlar vad dom lyckades
skrämma livet ur mig. HAHA.
Sen bestämde jag och alex att vi skulle åka hem tsm, eftersom dom andra
fick sluta tidigare.
Fick dessutom veta att vi bara har 24 skoldagar kvar, FYFAN va skönt!


Imorgon måste jag tyvärr upp alldeles för tidigt, eftersom jag ska
till optikern, men men.
Dessutom så fyller Milla år imorgon oxå, GRATTIS :)

ByE!

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack tack! :)

Det får inte gå 10 dagar tills nästa gång du skriver! ;D

2008-01-30 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback