31 januari.

GRATTIS MILLA!!!!

Praktik idag igen, det var lika trevligt som igår.
Therese hade panik om hur vi skulle göra om,
men när vi fick se att det kom fyra paket med skinnjackor
blev vi tokglada!

Efter praktiken så kom Milla och Josse och hämtade mig.
Tyvärr så var jag riktigt trött, och hade riktigt ont i mina stackars ben
så jag var väl inte världens mest sociala.
Vi åkte iallafall hem till Milla och fick massa fick som hon & hennes
mamma hade bakat, det var gott!

Imorgon ska jag inte ha med mig lunch,
för jag ska käka med Alex & Jessica, (och Emma och Carro skulle jag tro)
Det ska bli trevligt.

Hade tänkt ringa Molle, men jag tror hon sover, för hon svarar inte på mitt
sms, och då känns de taskigt att ringa och väcka henne.


Aja, måste bara säga att Martin gjorde min kväll jättebra!!

Nu ska jag packa ihop och vänta på honey!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack! :D Ses senare ikväll! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback