18 november.

Nu är helgen, ännu än gång över. Tråkigt att det alltid ska gå så fort.
Särskillt denna helg, då vi hade finbesök i stan :)
Systeryster, Anders och deras nytillskott i familjen, Tyson.

Lördagen började jag med att åka till mamma, för att få hjälp med
en hemsk utväxt (trodde inte man såg det så tydligt & så snabbt på mörkt hår!!),
sedan kom Petra och Anders och hämtade mig, så bar det av mot Nykvarn.
Match såklart, och resultatet var vinst mot serietvåan Huddinge!

Hemkomst, hem till mamma, hämtade allt jag hade tagit med mig på morgonen.
Sedan bar det iväg hem för att lämna allt och tillsist till Cleopatra där jag och Milla
skulle middagsdejta! Vi körde på pizza båda två och det var riktigt smarrigt.

Sen bar det iväg hemåt igen, väntade på att pappa skulle höra av sig, och när han
gjort det så var det bara att åka upp och hämta alla som skulle ha skjuts till Dansbandskampen.
Passade även på att hämta upp Änna när jag ändå var ute på den sidan stan.
Hem ännu en vända, hämta grejer, för att sen äntligen dra oss mot Milla.

Linda och Madde var redan där när vi kom, och efter 20-30 min, så hördes det en välbekant
röst. Det var MOLLE som äntligen hade kommit hem!!! Så kul att se henne, efter så lång tid!
Nu kunde förfesten börja på riktigt.
Frammåt elva, halv tolv var det dags för utgång, BK gällde och det var alldeles lagom med folk, niiice.

Söndagen var som vanligt en segdag. Blev Donkenmat, och även en storhandling, då det ekade
när vi öppnade kylskåpsdörren!!!
På kvällen åkte jag upp till pappa & Bitte. Molle, Anders och Tyson kom också. Vi pratade och bara umgicks :)
Och gud en sån söt liten vovve Tyson är!

Igår var vi (jag och systeryster) duktiga och avslutade  vårat plusgiro, som vi skulle gjort för
ungefär ett halvår sen. Bättre sent än aldrig! Efter det tog jag en liten promenad på stan, och gick sedan
hem och började städa lite smått. Blev även en kvällspromenad med mamma, och sen var måndagen slut den också.

Helgen har varit kanon, och det var så kul att träffa en mycket efterlängtad & saknad Molle, yeeeeeez.

Nu blev det ett riktigt lång inlägg, have a good reading!

Pokerface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback